Reklamace a vrácení zboží
Občas se může stát, že zboží přestane fungovat nebo se rozbije. V tom případě je vhodné zboží reklamovat.
Jak reklamovat zboží?
1. Ozvěte se nám na telefon +420 799 543 653 info@forpasbaits.cz nebo e-mail: info@forpasbaits.cz a popiště nám situaci, při které zboží nefunguje nebo se rozbilo. Jak k tomu došlo a jak se závada projevuje. Třeba Vám dokážeme pomoci s problémem, v opačném případě reklamaci na základě popsaných problémů uznáme
2. Stáhněte si a vyplňte reklamační formulář (ke stažení zde), vyplňte jej a přiložte ke zboží, které prosím důkladně zabalte, aby se během přepravy nepoškodilo.
3. Zboží spolu s vyplněným formulářem a bez dobírky odešlete na adresu: Lipová 41, 400 02 Chuderov - Lipová
4. Do 3 dnů od jeho přijetí vám potvrdíme přijetí zásilky telefonicky nebo e-mailem. Prosím berte na vědomí, že v některých případech trvá reklamace i 30 dnů. Musíme totiž kontaktovat výrobce.
5. Jakmile bude rekalmace vyřízená, odesíláme zpět zboží na adresu, kterou jste uvedli ve formuláři, na naše náklady.
Formulář ke stažení: Formulář pro uplatnění reklamace
Pokud potřebujete s reklamací pomoci, neváhejte se nám ozvat na tel.: +420 799 543 653